29 septembrie 2014

Journey Pub - Unde calatorim in Pauza de Pranz?

Am primit saptamana trecuta o invitatie la pranz, la Journey Pub, un restaurant situat in Piata Romana.  
 
Desi de la biroul meu pana in Piata Romana, uneori traficul poate fi considerat o adevarata aventura sau sport extrem, la ora pranzului nu prea exista riscul de a ramane blocat in trafic. Astfel ca am ajuns destul de repede la destinatie. Loc de parcare…nu am avut noroc sa gasesc foarte aproape, insa putina miscare nu strica nimanui.
 
Inca de la intrarea in local, am inceput sa ma deconectez de agitatia orasului si de task-urile ce ma asteptau la birou.



Personalul m-a intampinat cu zambetul pe buze, a fost  amabil si foarte atent la detalii.
Atmosfera in acest local este usor boema, relaxanta si cu amprente turistice.
Pranzul se serveste in sala Sky Dome, o camera luminoasa, plina de norisori pufosi, norisori de care te poti bucura chiar si intr-o zi ploioasa.
 
Mancarea pregatita in bucataria proprie este savuroasa.  In fiecare zi poti combina din varietatea de supe, feluri principale, salate si deserturi un meniu care sa ti se potriveasca si care sa te inspire, iar tariful biletului pentru “Vacanta de pranz” este unul accesibil oricarui buget.
 



 
Insa, personal consider ca atuul principal al celor de la Journey Pub, este ca reusesc sa te faca sa te simti ca in vacanta, chiar daca este vorba doar de “pauza de pranz”.
 Voi ce faceti in pauza de pranz?
Eu am ales sa fac  un circuit culinar si sa accept invitatia celor de la Journey Pub de a testa "Lunchtime Journey";  5 bucatarii traditionale, cate una pentru fiecare zi a saptamanii: Luni- Bucataria Frantuzeasca, Marti- Bucataria Asiatica, Miercuri- Bucataria Orientala, Joi- Bucataria Mediteraneana iar Vineri- Bucataria Ungureasca.
Traveling Tastes Good!